Personligt

torsdag 10 maj 2012

Så var det ett faktum då.... jag har blivit med blogg! Som om jag inte har annat att sysselsätta mig med, t ex att läsa alla andras bloggar kanske ;-)...eller PYSSLA!

Det är inte klokt vad bra jag är (för att säga som Lotta, hon på Bråkmakargatan alltså).
Den här veckan har jag tagit jättekliv framåt i min kreativa inveckling (eller utveckling):
  • Demat blomtillverkning i Mians & Annelies shop på Scrapbooking för hjärtat
  • Blivit medlem på Svensk scrapbooking
  • Anmält mig till Karlstadsträffen i oktober
  • Skaffat mig denna tjusiga blogg (vet dock inte riktigt hur det gick till men jag lär mig nog längs resans gång).
  • Altrat en minnesask med tillhörande presentinnehåll till en arbetskollega som fått en liten prinsessa. (bilder kommer senare)
  • Sett alla filmer på Svensk Scrapbookings hemsida, tummen upp för dem! (Vill ha fler bara)
  • Fått en ny kompis i Lollo (lousan)
  • Fyllt på pysselförrådet med nya spännande material.
  • Bestämt mig för att skapa mycket mer och samtidigt dela med mig av mina skapelser!!
Vad säger ni om det va?
                                        //Paddington
Förresten var det ju i helgen som jag gjorde en del av ovanstående sakerna, men det får nog räknas ändå...

9 kommentarer:

  1. Yeeey, vad roligt!!! Heja, heja! :D
    Det vart riktigt bra. Nu ser jag fram emot att se vad du fyller din blogg med.
    Tack för senast!
    Kram Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för besök, kommentar och för en urkul helg och en ny vänskap! Ska ge mig på foton imorgon tror jag!
      Kram Paddington

      Radera
  2. Grattis! bra jobbat väntar på bilder mm.Kram

    SvaraRadera
  3. Kul med blogg, nu är det bara att visa vad du skapar. Lycka till kram farsan.

    SvaraRadera
  4. ja så var du där......Fint och stilrent.Grattis! Nu väntar jag med spänning på allt du har i kamran och minneskortet som bevis på din kreativitet. Kram/mempan

    SvaraRadera
  5. Min kommentar är att det är kul att du bllvit med bligg
    Kram farsan

    SvaraRadera
  6. Du är väl bara så där Bäst!!

    Känns kanon att du blivit med blogg, det underlättar en massa...

    Ser fram emot samarbetet med Dej och då tänker jag även på din fantastiska familj oxå...

    Sån tur att man träffade Dej!!

    Kram så länge

    SvaraRadera
  7. Tack för alla glada tilllrop! Bilder e på gång men jag blev lite sjuk (feber och ont i kroppen). Ska ta nya tag snarast!

    SvaraRadera
  8. Exciting!!! Looking forward to seeing you soon. Paper and sugar can work well side by side.
    Maj

    SvaraRadera