Personligt

fredag 25 maj 2012

Mixed Media kurs.....

Länge har jag varit mycket sugen på att göra canvastavlor men med struktur och riktiga uttryck, en del försök har gjorts men jag har ju inte fått till det där lilla extra. Så jag anmälde mig till en kurs med Mian, som för övrigt är en mästare på mixed media och canvastavlor. Den kursen var i onsdags och jag känner mig fortfarande sprallig av allt kul vi hade, underbara tekniker och massvis med INSPIRATION! Rekommenderar varmt ALLA att gå en mixed media kurs och få chansen att skapa lite "utanför sina trygghetsramar" för mycket färg blir det! Skulle kunna skriva massor men jag tror bilden får tala för sig själv.... OBS! Resultatet är ej färdigt, det ska ditt fotomatta, allt ska fästas och så kan det tänkas att att någon sista detalj får ta plats också. Boka nu din plats hos Annelies & Mians, varför inte delta på min kurs i blomtillverkning? Kramar Paddington

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar