Personligt

lördag 11 augusti 2012

MIN FÖDELSEDAG!!!!

Idag är det min födelsedag, närmare bestämt den 34:e....
Hela morgonen har grattisropen ramlat in och gjort mig otroligt glad,TACK alla ni som kommit ihåg min dag!

Lite senare idag ska vi till mina föräldrar å bjuda på födelsedagsmiddag där, dom har större utrymme och så tar dom hand om disken ;-).
På menyn står:
Mozzarellabruchetta
Dubbelmarinerad oxfilé & fläskfilé med Waldorfsallad å potatisgratäng
Glace au four 

samt Lime å kokostårta till kaffet.

TACK JÖRGEN & BARNEN FÖR ALL HJÄLP MED FÖRBEREDELSERNA!
Tack också för frukost på sängen och min nya VAGABOND stansmaskin som kommer med posten i framtiden.....!!!!!

SCRAP-PERRAS SOMMARTÄVLING är nu avslutad och dom väl värdiga vinnarna utsedda samt utlottade: GRATTIS allihop!
Så nu är det hög tid att jag visar mina alster här i bloggen, "SKA BARA" redigera en del av fotona lite mer först, men ni vet "det är bara den som väntar på någon som har gått som har väntat för länge...."

Kommande vecka väntar
"Pysselminiträff med grannen", Formexmässan, Fotoframkallning och en MASSA BUS med ungarna....(det ska planeras oxå för det är en födelsedag 24:e Adrian & en den 28:e Evelina samt 15:e september när Jörgen fyller 35 år).
Ett litet smakprov på mina bidrag i sommartävlingen! Detta är till liftutmaningen och jag har inspirerats av en LO skapad av WebmosterHelene, hennes alster finner ni i Scrap-Perras blogg, den heter något i stil med "Lek i Rålis".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar