Personligt

lördag 25 augusti 2012

Bloggen som blev bortglömd...

Hej hej Alla ni som troget följer mina sporadiska inlägg....

Det går lite tid mellan inläggen och detta beror inte på att jag inte skapar, Tvärtom! JAg har fullt upp med att hänga med i utmaningar, skolstart osv.
Facebook, Internet och Pinterest är fulla med inspiration och den sväljer jag hinkvis för tillfället.
Barnen är med och pysslar för fullt och det får ta sin tid...

Här kommer i alla fall mitt bidrag i kvällens utmaning (En kväll-En utmaning).Mia KL körde en färgutmaning och det tog en stund innan jag kom på vad jag skulle ta mig för...
Så det fick bli att piffa till min IDEBOK!

 
Kommentera gärna!
 
Tidigare i veckan "vann" jag att få "min" stämpel upptryckt och såld för K-design.
Visar den lite senare här i bloggen...
 

1 kommentar:

  1. Häftigt snyggt! Ska bli kul att få se den IRL sen och titta närmare på den.
    Kul att få "sin egen" stämpel upptryckt. :-)
    Kram Lollo

    SvaraRadera